Translate

Căutati pe acest blog

vineri, 7 octombrie 2022

Țiuie

țiuie
aceeași ceartă ritmată din copilărie, între o tablă și ploaia nesătulă, aceeași stare de vomă în fața negrului, doar că azi e mai adânc! țiuie din nou 
hăul din mine a fugă, a lacrimă, a amar... strâng apa de ploaie pentru mâine, că azi nu am trup... mă voi scalda în ea 
după ce ființez din nou, după ce mă zvârlu din carusel! nici măcar nu am amețit destul; sunt prea lucidă, de aceea doare țiuitul așa de tare! să mai stau în el, zic, în caruselul ce fu odată leagăn, măcar să prindă o viteză egală cu pofta mea de dezintegrare, apoi să mă prind cu miile de bucăți-trup de colțuri stelare și să șed acolo, până cearta ritmată dintre o tablă și ploaia nesătulă va tăcea, până ce leagănul mă va chema, să mă peticesc din nou... Florenta Vatavu Brașov, 07/07/2022

Niciun comentariu: